نوسان بهای نفت خام عمان
نوشته شده توسط : hgu33

بهای نفت خام عمان روز سه شنبه با كاهش بیش از سه دلار به 95 دلار و 46 سنت تنزل یافت كه این رقم كم ترین نرخ طی سال جاری میلادی می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از ابوظبی منابع بازار انرژی امارات تنزل كنونی بهای نفت خام را ناشی از نگرانی معامله گران بازارهای نفت آسیا از امكان تصویب ادامه سقف كنونی تولید نفت خام اوپك در نشست امروز این سازمان دانستند.

این منابع یاد آور شدند , بازارهای جهانی هم اكنون با كمبود نفت خام مواجه نمی باشند واین امر بر قیمت نفت در بازارهای آسیا تاثیر گذاشته است همچنانكه بحران اقتصادی بوجود آمده در اسپانیا ویونان ونگرانی از فروپاشی منطقه یورو همچنان بر بازارهای جهانی نفت سایه انداخته وموجب كاهش قیمت ها شده است.

سلطان نشین عمان یكی از تولیدكنندگان كوچك غیرعضو سازمان كشورهای صادر كننده نفت (اوپك) به شمار می آید، اما بهای نفت خام صادراتی این كشور، شاخصی برای حدود 12 میلیون بشكه نفتی است كه از كشورهای عمده نفتی در حاشیه خلیج فارس به آسیا صادر می شود.

بر اساس این گزارش، در پایان معاملات روزچهار شنبه بازار انرژی امارات ، بهای یك بشكه نفت خام دبی 95 دلار و 71 سنت و بهای یك بشكه نفت خام مربان ابوظبی 97 دلار و 87 سنت برای تحویل در ماه اوت آینده به فروش رسید. .

همچنین امروز در این بازار هر بشكه نفت سبك عربی97 دلار و 42سنت و نفت سنگین عربی 95 دلار و 47 سنت برای تحویل اوت آینده معامله شد.

خاورم * 2041 *1423





:: برچسب‌ها: برلین , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: